Reklamace

V případě, že se na zboží vyskytla v průběhu záruční doby vada, která nebyla způsobena zákazníkovým nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době zákazník právo na řádnou reklamaci zboží.

 


ADRESA PRO VRÁCENÍ/REKLAMACE ZBOŽÍ:

www.smartroom.cz

VIVO TRADE s.r.o.

Čejkovice 100

37341 Hluboká nad Vltavou

tel: 777 181 411


 Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.

 

Níže ke stažení vzorový formulář pro uplatnění reklamace/vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě, který stačí vytisknout a vyplnit:

 

Reklamační protokol

Odstoupení od kupní smlouvy ve 14-ti denní lhůtě

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.